مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-05سياسي

آغاز همکاری دانشگاه تهران و وزارت رفاه در حوزه سلامت روان


تفاهم نامه همکاری در حوزه سلامت روان، بین معاونت دانشجویی دانشگاه تهران و معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شد.

- تفاهم نامه همکاری در حوزه سلامت روان، بین معاونت دانشجویی دانشگاه تهران و معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه تهران اعلام کرد در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و سیاست های برنامه ششم توسعه کشور در حوزه سلامت روان، این تفاهم نامه با هدف بسترسازی برای توسعه بهداشت روان آحاد جامعه کار و تولید، بهره مندی جامعه کار و تولید از خدمات مشاوره و بهداشت روان، تبادل اطلاعات، تجربیات و بهره مندی از تحقیقات و پژوهش در خصوص فرهنگ کار، بین دکتر سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران و دکتر ابراهیم صادقی فر، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امضا رسید.

برگزاری کارگاه های بهداشت روان، پیشگیری و ارائه خدمات مشاوره و روان شناختی ویژه جامعه کار و تولید، تولید و ارائه محتوای آموزشی و مشاوره ای و توزیع بروشورها و کتابچه های بهداشت روان، تولید و ارائه اپلیکیشن های مشاوره و روان شناسی، تدوین و ارائه استارتاپ های سلامت روان در جامعه کار و تولید، توانمندسازی کارکنان معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری دانشگاه تهران و وزارت رفاه در حوزه سلامت روان

آغاز همکاری دانشگاه تهران و وزارت رفاه در حوزه سلامت روان